Aloha People

count web traffic

Followers

Saturday, May 07, 2011

Telephone #1

Asssalamualaikum. Selamat Hari Sabtu Semuaa (:

Wuaarghhhhhhhhh. Aku dapat bercakap dengan si kecik tuh. Haha ! Suka gila kott. Eh bukan aku suka sampai jadi gila ke hape. Kang masuk Tanjung Rambutan kang parah aku. Ok. Jangan merepek Ima. Takde. Tadi baru cakap dengan si kecik Deena. Secomel mamanya (: Puas hati aku. Walaupun sekejap gilagila. Eh. Tolong jangan guna perkataan gila lagi okay? Walaupun sekejap sangat dapat berborak dengan dia, tapi kecomelan dia sangat-sangat lah meruntun jiwa. Ecewah ! Ayat manis di situ :P


B: helo.
M: helo. ye?
B: jap jap. nahh meh cakap.
baby: helo *pelat.
M: haiiiiiiiiiiiiiiiii :D
baby: ni cape? = Ni sape?
M: ni cape? ni deena yea?
baby: haaaa= ha`ah.
M: danish mana?
baby: adaaaaaa tu.
M: mama ada tak?
baby: mama? ada ada.
M: tiba-tiba aku jerit* arghhhhh chumelnyeeeeee ! :D
B: dah puas hati?
M: alaa kejapnyeeeeeeeeeeeee :(
B: dia nak tengok TV lah.
M: Ohh ok. Siot je dia datang tak bagitau kan? GRRRR
B: hehe. dah dah. ok baiii :P
M: yela yela. babaii (:


Kan? Betul la kan aku cakap. Kejap gila kan? Opss. Silap lagi. Kejap sangat dapat borak dengan dia. Dahla comel. Sabar Ima sabar. Anak orang tu. Kang mama dia marah kang sebab aku excited terlebih ! Hahaahaa :D Aku nak letak gambar tapi aku rasa macam tak bestlah. Sebab gambar anak orang kan. Bukan anak aku sendiri. Kang mak dia marah lak suka hati aku je nak letak kat blog dia kan? Heeee.

Kak Eija, anak-anak akak chumel lah. Macam mama dia jugak !! Bukan bodek ni tau kak eija ! :D

That`s all. Saja je nak update. Sebab excited punya pasal ! =.="




Much Love//
Imazara Hapiz

No comments:

Post a Comment