Aloha People

count web traffic

Followers

Friday, July 01, 2011

Vacay # 1

Sebenarnya, cerita basi dah ni. Aku pegy holiday dengan family aku dan nak dua minggu aku rasa? hehe. Tu la. bila aku punya rajin belum sampai untuk update blog, jangan haraplah aku nak update tauu. Tapi bila rajin dia dah sampai, ha tengoklah berapa banyak entri aku update kan? :P Jangan marah ye kawan-kawan. Hehe.

Aku pegy KL dengan keluarga aku. Masa tu bukan pegy semata-mata nak holiday je pun. Kami ikut si ayah (: Ayah ada meeting dekat Putrajaya. Kalau ayah ada meeting dekat KL/Putrajaya berhari-hari, memang kami ikut. Sebab buat apa tidur hotel sorang-sorang kan? Bosan. So tak payah tunggu ayah ajak, kami dah menyibuk-nyibuk dulu nak ikut :P

Kebiasaannya, secretary ayah yang akan book kan hotel untuk ayah. Tapi masa tu dia pegy holiday kat Europe. So, ayah suruhla staff dia book kan. Biasa secretary dia tu book kat Palm Garden Hotel je. Depan Marriott Putrajaya tu. Tapi disebabkan dia takda, staff dia book kat Hotel Sri Petaling je. Kitorang tak pernah tidur situ. So bajet macam 'Euww. Hotel apa tu. Tak pernah dengar pun? Ntah-ntah hotel kokak jek' Ni bukan situasi sebenar. Jangan salah faham. Kang ramai lak serang aku cakap kami ni keluarga tak bersyukur. Bukan begitu, maksud aku, kitorang tak biasa dengan hotel lain, dah biasa dengan hotel tu je. So kami pun dengan gigih, cuba nak booking sendiri hotel lain kat KL. Last-last tak dapat sebab ada yang jauh and takut jalan sesak. Ayah lambat pegy meeting pulak. Ada yang penuhhhhhhh. Aku pun tak fahamlah apa yang susah sangat nak cari hotel tah. Aku rasa bersepah je hotel kan?

Ok. Akhirnya semua sudah sebulat suara untuk amek je hotel yang dah booking tu., which is, Hotel Sri Petaling. Alhamdulillah. The condition was great ! Senang nak cari makan malam-malam. Ala maklumlah, anak-anak Tuan Haji ni semua perut besar. Kuat makan ! :P Ada secret Recipe, Pizza Hut, ada mapley. Tapi paling banyak kedai makan cina la. Gila la weii. Sesak kot depan hotel kami. Semua makan besarrrrr punyaaa :D

Mesyuarat ayah dua hari je. Kami tidur sana tiga hari dua malam. Sebab senang, terus naik flight nanti. Akak yang hantar. Thanks sis :') So, dah pegy Putrajaya tu, apa lagy. Kami berjalan sana sini lah kan. Buat-buat macam pelancong lah kan :P

My sis and i went to Alamanda Putrajaya. My sis didn`t buy anything. For me, i only bought Nichii`s shades. Auuuwwww :') tak mampu mak nak beli shades Ray Ban nokk :D and i bought some contact lenses too. Saya ni rabun. So nak pakai shades kan. Kenala pakai contact lense. Beli yang clear je. Boleh dapat sampai half year punya duration. Untungla kan (:



Enjoy Peopleee !

Winkkk *



the sisters.


ayah. mak. sis kelly.



new shades yawwww.


the family.
only half of them.
the rest of them were not here.




Much love//
Imazara Hapiz


No comments:

Post a Comment