Aloha People

count web traffic

Followers

Tuesday, July 26, 2011

secebis hati

Kadang-kadang kita dah cuba yang terbaik dalam hidup kita. Tapi, kita tahu kita tak dapat nak mengubah takdir. Sehebat mana kita usaha, kalau bukan takdir kita, kita tetap takkan dapat.

Kadang-kadang aku rasa aku dah dapat semua yang aku nak. Bila aku toleh belakang, rupanya aku perasan, aku tertinggal hati aku.

Ingat senang ke nak buat sesuatu yang bukan kau suka?

Ingat senang ke nak buat keja yang kena paksa?

Ingat senang ke nak suka pada orang yang kita tak suka?

Ingat senang ke nak benci pada orang yang kita sayang?

INGAT SENANG KE?


Kadang-kadang aku pujuk si hati, sabarlah. Kalau bukan jodoh kau, bukan jugakk. Takpelah. Maybe Tuhan nak suruh kau bahagiakan diri kau dan orang lain dulu before kau bahagiakan diri dia sepenuhnya. Takde siapa tahu kan?

Ku ingin setiap doaku, mengiringi dirimu,
Ku ingin setiap senyumku, membahagiakan dirimu,
Ku ingin setiap apa adaku, menyempurnakan dirimu.

Semoga Allah mendengar setiap doaku. Amin Ya Rabbal Alaminnnn :')

No comments:

Post a Comment