Aloha People

count web traffic

Followers

Tuesday, July 12, 2011

#K-Drama. PLAYFUL KISS

Assalamualaikum semuaaa (:


Dah lama aku tak update blog. Biasalah orang pemalas kan? :P Helo, bukan pemalaslah. Banyak lagi benda aku nak buat tau selain layan blog ni (Ok tipu je. Aku setiap masa mengadap lappy aku sebab nak layan cerita Korean Drama yang berpanjangan T_T) Jangan kata blog walking. Even nak update blog sendiri pon payah, apatah lagi nak blog walking kan. Sorry ye kawan-kawan. Saya tahu korang punya blog semua hebat-hebat, up to date, blog meriah-meriah jek. Tak macam saya. (Ok tiba-tiba rasa loser gila).



Aku baru je habis tengok cerita Playful Kiss (K-Drama). Sapa KIPAS SUSAH MATI Korean Drama haa mesti korang dah tengok cerita ni kan? Buat anda yang masih belum tengok lagi, JANGAN BIARKAN DIRI ANDA DISELUBUNGI MISTERI LAGI. Go and watch it nowwwwww ! :') Serious babe, i never watch romantic K-Drama like this one. Serious aku suka ! Hehe. So kalau nak tahu apa yang best sangat dengan cerita ni? Pegi tengok tauuu. But aku rasa, sapa-sapa yang menganggur macam aku ni jela yang sesuai tengok or kepada yang cuti sem, tak keja, duk melangukkkkk je kat umah menghabiskan harta mak bapak tu, bole lah tengok. Hehe. Bukan apa, coz the drama is 16 episodes. 1 episode is like 1-2 hours watching kot? I`m not that sure. I finished watching it like 2days straight without HAVING BREAK ! ahaha. Totally marathon okayy. Aku tengok satu episod then the next episod aku buffer. So smooth jela perjalanan drama tu (:






Presenting, PLAYFUL KISS








And of course, the handsome hero in this drama is,
*dromroll please :P *

KIM HYUNG JOONG ! (:







Have fun watching it guys !



Much Love//
Imazara Hapiz

No comments:

Post a Comment