Aloha People

count web traffic

Followers

Saturday, June 26, 2010

Do I Really Have To Go?

Hai. Asal aku macam takde semangat je ni? Hurmm. Yela. Esok nak balek campus dah. Kadang-kadang rasa nak sangat duk umah lama-lama. Tapi kadang-kadang rasa bosan pulak. Tula namanya manusia kan? Tapi, itu juga dinamakan realiti. Kalau ikutkan hati, nak je duk umah tak payah belajar. Tapi tu hanyalah dunia fantasi aku. Realitinya, aku tetap kena habiskan study aku yang berbaki 3 sem je lagy. Come on ima, you can do it ! Macam tula setiap kali aku patah semangat. Mesti ada suara dalam diri ni yang menjerit-jerit suruh keep on moving forward rather than just give up. Bagus perasaan ni.

Jam menunjukkan pukul 11:15pm hari sabtu 26haribulan jun TwentyTen. Ini bermaksud aku sebenarnya tak boleh berada depan lappy memandangkan barang belum habis kemas. Asal la aku takde hati nak kemas barang. Setengah barang dah kemas last week. Giler cepat kan? Tula pasal. Sebab time tu mood aku giler excited. Tapi hari ni tak macam hari tu pulak. Takpe. Aku akan gigihkan diri sekejap lagy. Aku kena kemas barang-barang aku n barang-barang adek aku si Daus tu sekali. Sebab esok nak kena pegy jemput tan sri tu dulu kat Wisma MAIS sebelum culik dia ke rumah sewa aku kat Batang Berjuntai tu. Seksi kan nama tempat tu? I LOIKE. haha :D

Pesanan saya,
Nanti korang rindula kat saya selalu ye. Wink ! Keep blogging. Nanti saya baca blog korang yang comel tu ye (: Sapa-sapa yang sudi lawat blog saya ni, tinggalkanlah link. bole saya follow bila saya online nanti ye. Kata kata terakhir saya, Problems won`t leave us neither do ourselves. Just keep on smiling and face them with confident. Believe in faith and don`t forget to pray a lot. InsyaAllah the hikmah will appear soon. Assalamualaikum.


xoxo,
Imazara Hapiz

No comments:

Post a Comment