Aloha People

count web traffic

Followers

Thursday, April 15, 2010

Tag from Fiffy (;

1. Bekas kekasih saya adalah:
> Seorang yang mengongkong.

2. Saya sedang mendengar:
> Colbie Caillait- Begin Again.

3. Mungkin saya patut:
> Study sekarang dan jangan online buat sementara.

4. Saya suka:
> Lolipop !

5. Sahabat-sahabat baik saya:
> Teman yang saya sayangi hingga tertutupnya mata ini (;

6. Saya tak paham:
> Kenapa saya perlu ada perasaan macam ni.

7. Saya kehilangan:
> Pen. Penat beli. Asyik hilang je. haha.

8. Ramai yang berkata:
> Saya ni kuat nanges.

9. Makna nama saya:
> Bunga (;

10. Cinta itu adalah:
> L.O.V.E. *hehe.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
> Mengadap laptop. Tengah online kot?

12. Saya akan cuba:
> Menaikkan pointer saya *Gila berkobar habis.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
> Tiada penamat atau penghujung.

14. Telefon bimbit saya:
> Warna Pinky Winky ! ;D

15. Bila saya terjaga dari tidur:
> Terus baca nota.

16. Saya paling meluat apabila:
> Sesetengah orang sanggup ketepikan kawan sendiri.

17. Pesta/Parti adalah :
> Tempat yang ramai orang. Tak suka. Maaf!

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
> Kucing ! ;D

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
> Kanak kanak kott? Sebab bole mintak apa apa je. Hehe.

20. Hari ini:
> Saya akan study ! Rajin kan saya? *ala sebab malam karanag test.hmmph!

21. Malam ini saya akan:
> Menduduki test ;(

22. Esok pula saya akan:
> Buat Micro-teaching. Urgh!

23. Saya betul-betul ingin:
> Beg baru, kasut baru dan semua yang baru baru belaka (;

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
> Alhamdulillah, masih cukup sifat lagy aku ni..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
> Shopping Mall for sure !

26. Makanan Barat atau Jepun :
> Sorry, I prefer Western. Hee.

27. Bilik yang terang atau gelap:
> Terang !

28. Makanan segera adalah:
> Makanan yang senang disediakan (;

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
> Jangan cakap kita tak suka. Nanti kita yang akan dapat.

30.Siapa yang anda mahu Tag?
> Syidot (; *sila buat ye cik syidot.

No comments:

Post a Comment