Aloha People

count web traffic

Followers

Tuesday, February 22, 2011

Sub-consciously happeningg

Assalamualaikum semuaaa (((((;

Apa khabar? How was your day? Hope you`re having great time there & anywhere. Ni nak buat laporan dari kawasan Ampang Pecah ni. Cewahh. Bajet jek :p Keadaan sangat-sangatlah panas. macam guruuuun. Wuwuwu. Bole dehydrated macam ni tau tak.

Ni i baru balek sekolah. Sekarang tengah busy dengan macam-macam agenda. haritu baru abes Sports Day and this week mesyuarat Agong PIBG pulakkk. Terasa dedicated jap kami nehh. Cewahh :') Al-kisahhhh, budak-budak ni balek kol 1.10pm tadi. But before that dorang ade Mesyuarat Agong untuk permainan yang dorang join. Alaaa, pemilihan president, vice president etc. So nak dijadikan cter. Tadi tengah buat election, tiba-tiba kepala rasa berangin sangat. then dah start menguap-nguap. Aku tahu dahhh, ni dah start menguap-nguap ni yang aku malas ni. Mesti nak jadi sumthingg..Ni yang terjadi tadi...




Ima: Cikgu, saya ank duk kat kerusi ni kejap eh. Rasa macam nak pitam lah pulak *sengihsengih*
Cikgu 1 : Boleh. Duk je.


Later,


Cikgu 2 : Eh nape cikgu prac ni macam lembik je badan diaa. *sambil-sambil tu raba-raba lengan aku then aku terkulaiii*

Cikgu 1 : Laa tak bole jadi ni. Budak ni pengsan laa. Lembik je badan budak nehh.


Conversation lepas tu tergendala sebab aku tak sedar diri. Yang aku tahu, aku try nak celik mata tapi tak bole. Yang aku perasan, aku kena papah dengan 2org budak pengawas perempuan. Ramai kerumun aku. Yang lawaknya, gossip cepat giler tersebar. Last week ada trainee UPSI pengsan sebab dehydrate kot. Ni this week aku lak. So maybe dorang akan predict next week ada lagy trainee yang pengsan. Hehe. Puan pengetua pon datang bilik kesihatan tengok aku sambil cakap,


Pengetua: Laa ni kenapa pengsan-pengsan ni. Awak tak makan ke?
Ima : makan cikgu. *Terbaring*
Pengetua: Awak ada saket apa-apa ke?
Ima : *geleng-geleng kepala*
Pengetua : Abestu ni kenapa ni? Awak rindu kat someone ehhhhh *sambil urut-urut kaki aku*
Ima : Takde lah puann. Saya pening sangat tadi. Maybe panas kot.


Sementara tu ada cikgu dah naik bilik guru panggil kawan-kawan yang sama group dengan aku.

Cikgu 1 : Haa sape nama Syahirah? Mana awak Syahirah?*panik abes*
Sya : Saya cikgu. kenapa?
Cikgu 1: Ni kawan awak pengsan tuuu. Dia kat bilik kesihatan sekarangg.
Sya: *amek segala barang-barang dia and aku punya sekali terus bergegas turun. Caringg okayy.


Alhamdulillah. Aku dah okay. Just tadi aku rasa lemah sangat. Kepala aku macam berpusing. Pening sangat. Thankss sebab membantu. Pengetua, GPK ada yang datang tengok aku. Walaupun aku sedar tak sedar sangat masa tu. TQVM people :')




Pesanan Cik Ima: Minum air masak banyak-banyak ye. Sekarang musim tak tentu. Kadang-kadang panas sangat. Tetiba petang hujan lakk. Jaga kesihatan ye kawan kawan. Take Care !

No comments:

Post a Comment