Aloha People

count web traffic

Followers

Thursday, February 03, 2011

Dalam kerutan, masih ada senyuman (:

Happy Chinese New Year Malaysia ! (:

Ohh. I wann add my wish to my beloved mum, Puan Norlidah Ahmad. Makk, selamat ulangtahun yang ke 50. Semoga mak dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki, bole dapat cucu cepat :p This is the best b`day ever for my mum for the time being kot? Coz all of us will get a bunch of new familyyy. Yea. It`s true. I meant was, my sis will get married tomorrow, so we will accept one new man in our happy family. The first abg ipar ever. Abg firdaus, welcome to the familyyy (:

To my sis, Alhamdulillah, ida dah sampai seru dah. Harap dapat bersabar dengan segala benda. Harap dapat jadi isteri yang solehah. Cepat cepat timang baby ye ! :P Last but not least, don`t forget us :')


For the mean time, i got tired and decided to go to my friend and culik her for a while. Heee. I came to her house and met her mother and grandma. Invite her for the wedding ceremony on saturday. After we have a lil chitchat, then i drove to Jusco Malacca (; She accompanied me to buy some of the stuff. So i bought contact lenses, some fruits for the hantaran and the best thing was, my friend had spend me pizza! :D I love you lah lalinggg. Haha. *Dandan aku sayang kau lebih kan? :P


Muka marah ! Sebab nak renew J-card je pon. Kena ambik nombor gak. Ciss.


Malangnya kami takde tukang amek gambar. Ala takde hal lah !

Kau nak promote Pizza ke Syida? :D



Muka suka sangat sebab ada orang belanja :P

p/s: Sebab stress sangat, aku keluar jalan-jalan jap. Haha. Takdelah stress apa pon. Bukan aku yang kawen pon kan? :p

No comments:

Post a Comment