Aloha People

count web traffic

Followers

Saturday, February 12, 2011

You such a Jerkkkk.

I don`t give a damn with people like you young gurl ! u are such a troublesome. U drag me into ur prob and now ur mum blamed me after what had happened. U said A to me and B to ur mum. And guess what? U got me on my nerves here. I don`t even know your plan. The thing that I know was you try to find people that can send you to a place that you can buy that st*pid things and later that I know, ur mum called me that u don’t even yet reached home. What pffttttttttttt kan? At that time, I felt like I wanna shoutttttttt at your face, I wanna slaaaaaaap you as hard as I can and you know what? I even wanna hang you on the treeeeee ! u take advantage of my own kindness. U turn things from it supposed to be and changed it like u wanna it to be. If u wanna get urself enjoyed, hello gurl, let me tell u this, BE INTELLIGENT laahhhh !

(Malay Version – kalau marah dalam bahasa melayu barula syokkkkk )

Eh helo. Jangan ingat aku nak ambil peduli lagy kalau orang nak mintak pertolongan aku. Nak-nak budak-budak hingusan macam kau nehh. Kau ni suka buat masalah. Kau carik pasal dengan orang lain pastu kau heret aku sekali dalam masalah kau kan? Kau cakap kat aku lain, pastu kau cerita kat mak kau lain kan? Nak beli barang konon. Ntah apa plan kau sampai lambat balek. Pastu mak kau telefon aku Tanya kau kat mana. Apa cerita tu? Ingat aku ni ada kene-mengena ke dengan kau?

Here`s the thing.

Ada student nak beli barang untuk hiasan khemah untuk rumah sukan. Dia masuk bilik guru and carik mana-mana cikgu yang ada kenderaan nak hantar dia nak beli barangla. Then aku tak tahula pehal aku tiba-tiba baik nak tolong hantarkan dorang. Tapi memang takde pape masalah pon la. After aku hantar dorang tu, aku balek la kan. Then aku siap packing barang aku, aku blah dari situ. Tiba-tiba kawan aku dapat call dari mak budak tu, Tanya anak dia mana. Asal tak balek-balek? Ok sekarang aku yang tukang hantar and masalahnya if ada pape terjadi kat budak tu, korang rasa-rasa sape yang kena bertanggungjawab eh? Yeeeee. Tekaan anda sangat BETUL !! Aku lah yang kene tahu??? Aku ni dahla tengah praktikal. Korang agak-agak if ada benda terjadi kat budak-budak tu, korang rasa aku kene buang Universiti tak? Yeeeeee. Sepuluh biji getah aku nak hadiahkan kat korangg ! I can be expelled u know. It`s a serious case. And that gurl thinks it`s just a simple thing. Eiii, macam nak tertanggal kepala aku masa tu sebab fikir masalah-masalah yang bakal aku hadapi kalau apa-apa terjadi tau takkkk? Aku freak out giler at that time.

Thank God already back into its place. I really hope there`s no bad news for us this Monday *crossingfingers*



Pengajarannya : Kalau dah mintak pertolongan atau jasa baik orang lain, boleh tak hargai sebaik mungkin? Mungkin hari ni aku yang kena. Esok lusa kau yang kena macam mana? Fikir-fikirkan la ye.


Kepada Cik Ima, kau tak payahla nak baik hati sangat lepas ni. I wanna be an evil person after this. BEWAREEEEEE !

No comments:

Post a Comment