Aloha People

count web traffic

Followers

Saturday, December 25, 2010

Diam diam gua, gua ada tahap kesabaran jugak der !

Aku tak faham sangatlah. Boleh kau fahamkan aku tak? Apesal kau nak sibuk-sibuk cerita hal aku kat orang lain? Sama ada kau JELES dengan hidup aku ke, kau SAKET MATA dengan tindakan aku OR APA? Boleh kau perjelas kat aku kenapa kau insan terpilih or offer yourself untuk jadi reporter terhebat aku? Jap jap. Aku ada reporter or ada STALKER? Dahla tak tahu hujung pangkal cerita. Tak tahu sebab musabab hal berlaku, tak tanya aku apa-apa, alih-alih nak jadi ORANG YANG BAIK nak mengadu macam-macam lah pulak kan? Eii. Kesiannya ku tengok kau. Canang kat orang lain yang aku ni macam ni. Siang aku gini, malam aku gitu. HEY ! Tak malu ke beb? DESPERATE sangat ke apa? HAHA. Lawaklah kau ni. You know what, kalau kau rasa kau hebat sangat, kau rasa kau boleh maju dalam bidang reporter kau ni, silakan.. At least aku berbangga jugakla, ada kaki penyibuk yang nak ambil tahu pasal hidup aku. Auwwwwww, terharu nak mamp je rasanyaaa :')


Setiap kata-kata kau adalah dusta. Kau masih tak perasan lagy ke? Aku nasihatkan kau, malam-malam, pejam mata, muhasabah diri tu. Kenapa nak tipu? Dapat award ke kalau kau tipu tu? Insaflah eh. Aku kalau ikut marah aku, aku penampar je kat muka kau. Tu kalau ikot marah aku lah. Tapi Alhamdulillah aku tak macam tu. Masih waras.


Kali ni tak payah lah awak nak tanya entri ni untuk sape eh. Sape penipu tu, eh tak pun sape yang penah ngadu or repot pape pasal aku tu, jaga-jagalah eh. Kau dah lah bagitau dia, pastu sikittttt pon kau tak bersalah kat aku kan? Padahal kau cerita dengan bangganya pasal aku tuh. Haha. Tak paham betul kan? Ada jugak manusia macam ni. Spesis alien ke ape? Haha. Dah dah. Nak touching dengan aku pulak ke? Sikit pon aku tak heran la beb ! I know you really well. If lepas ni kau kena sisih tu, paham-paham jela yea. Dah 21tahun hidup kan? Takkan kena ajar jugak kot?




Auuuuuw. Kasar sangat ke entri aku kali ni? Haha. Chill lah der. Gua seyes tahap gaban punya story nii. Terhangat di pasaranlah katakan. Hahaha. Hepy Holiday ye!

No comments:

Post a Comment