Aloha People

count web traffic

Followers

Wednesday, December 02, 2009

utk kau je.

sayang betul.. aku dah kenal kau lama dah. aku dah anggap kau orang yang rapat dengan aku. bukan kita kenal2 mcm tu jek, kita siap dah jumpa berapa kali dah kan? memanglah dulu kita bercerita benda yang sama, dulu ada masalah, kongsi sama2. tapi benda dah lama kan? aku tak faham lah. kenapa nak sebut sebut balek pasal benda ni. niat aku yang nak berkawan dengan semua orang pun dah terbantut. sekejap dengar orang ni cerita pasal orang ni, sekejap lagi orang ni pulak cakap pasal orang ni. aku yang dapat tahu ni pun dah tawar hati dah. rasa2 if susah sangat, semua buat hal masing masing je. boleh tak macam tu? aku tak susahkan hidup kau, kau tak susahkan hidup aku, i just wanna stop these rumors. jadi tak sedaplah if nak berkawan tapi ada je orang tak puas hati macam ni. aku bila berkawan dengan orang, orang cakap dia jahat ke, itu ke, ini ke, aku tak kesah, as long as dia tak buat hal dengan aku. selagi tu aku selesa nak berkawan dengan dia. so tak ada timbul hal buka cerita lah, apa lah. macam ni jela k, aku dah cukup senang hati, bahagia dengan hidup aku sekarang, aku sayang boyfriend aku, aku sayang kawan kawan aku, aku pun sayang kau. tolonglah move on. tak payah nak sibuk sibuk sangat jadi paparazzi aku. ok?

entry ni untuk orang yang berkenaan jek. sapa sapa yang tak terlibat tak payah gigit cili padi sendiri okay?

2 comments:

  1. nak gigit botol cili bleh x ima.. lalala.. hehe.. sabar2..

    ReplyDelete
  2. syahrul: botol cili? agak2 bole, buatlah.hoho~

    ReplyDelete