Aloha People

count web traffic

Followers

Thursday, September 17, 2009

selamat hari raya semuaa


Selamat Hari Raya semuaa ! wahh, lagi berapa hari je nak raya dah. dua tiga hari lagi puasa, then raya menjelang tiba. sekejap je rasenye puasa. mcm tak puas puasa jek lagi ( sebenarnye berat badan belum turun sampai target lagii ;p ) rasanya macam baru hari tu borak borak dgn member pasal nak berpuasa. ni alih alih dah nak raya daa. ni kat umah ni, da syok perang mercun daa. aku pon join jela. tapi yg ringan ringan jek la. yg mercun bola tu tak beranii,hehe. kwn akak aku seludup kat mana ntah mercun mercun ni. skett nye byk lagii weyh ! ade gak la rasenye dorang ni nak buat perang mercun dgn jiran belakang umah. ehehe~ ( da la jiran depan and belakang umah aku ni umah kwn aku. maaf ye kawan kawan.) dorang ni da datang JIN mercun dorangg. huhu. so we juz having fun playing these things. rinduu zaman dulu dulu. aku pelik, dulu main mercun meletop bagaii nak rak pon still okea. skrg ni bkn main kene banned lagi mercun ni. tulaa, budak skrg ni main tak jage keselamatan. main sampai kudung kudung tgn tuh. ish ish. main mercun tu hati hati laa keyh! ;)

Pada menjelang hari raya yang bakal tiba ni, aku nak mohon keampunan dari hujung rambut sampai hjung kaki di atas salah silap aku pada korangg, insan ini insan yang lemah, tiada sifat maksum seperti nabi muhammad S.A.W . aku harap sgt korang dpt maafkan aku. aku ni kekadang tergedik, kekadang tertipu, kekadang terlepas ckp sehingga ade yg sakit hati. mintak maaf sgt sgt. kekadang aku tak perasan. seriously! aku amek kesempatan ini utk mohon maaf sejak kita mula kenal, berkawan, harap tiada yang terguris hati lagi, aku pon macam tu jugak! ;)





SELAMAT HARI RAYA SEMUAA ;) berhati hati di jalan raya, baik baik main mercun tu, ingatlah orang yang menyayangi anda. (suke ati aku jek buat quotation sendiri ;p )


moodraya//

No comments:

Post a Comment