Aloha People

count web traffic

Followers

Saturday, August 22, 2009

ramadhan al- mubarak

pejam celik pejam celik, sekejap je da bulan ramadhan. seyes tak perasan, masa cepat berlalu skrg nie kan? (maybe aku je rase camtu kott.ehehe ).so puasa kali ni aku niat hope aku dapat menambah kebajikan dan pahala. memohon keampunan kepada Ilahi dan tak lupa juga pada semua orang,,

kepada orang yg mengenali diriku,,

mohon ampun dari ujung rambut hingga ujung kaki,, diharap segala keterlanjuran bahasa dan perbuatan dpt di maafkan,, segala harta benda yg aku ter amek or sengaja amek harap dimaafkan dgn hati yg ikhlas,, if ada tuntutan, come & get them from me *rasenye tade.huhu~ halalkan makan + minum saya, harap tiada yg terkilan or terasa hati dgn saya lagi,, harap maaf !
;)




p/s: kemaafan ini bukan sekadar kerana bulan ramadhan,,
ini adalah kerana keinsafan.
harap maklum okeyh !

si pemohon//

2 comments: