Aloha People

count web traffic

Followers

Saturday, January 08, 2011

New Year punya cerita.

Assalamualaikum semuaaaaaaa (:


Wah. Bernada ceria jek. Takde sakit sakit hati dah. Kan bagus macam tu. Jangan nak tanamkan hati dengan benih-benih kebencian tau kawan-kawan. Tak elok n tak best langsung ! Jadi, dengan itu, tanamlah dalam hati sanubari kita dengan benih-benih kesuciaannnn. Cewah, macam penceramah Al-Kuliyyah pulak rasanya. Ala-ala je. Tak sama langsung pon. Ok nexxttttttt !


Sebenarnya, saja je nak update. Nak kerek dengan korang sket. Alaa bukan selalu. Kekadang je kan kan? :p Takde benda nak kerek pon. Just nak share stories jek. What`s happening now kan. Yelah. Dah lama tak update blog tup tup harga petrol naik. Apa kes? Ingat tak marah ke? Marah tau tak. Elaun tak bagy lebey tapi harga lain-lain naik. Baran gwa tau tak. Ok ok. Tak baik marah-marah, busuk-busuk hati. Rilexxxxx der.


Aku suka merepek sampai tersasar tau. Vongok betul *DUSH ! Takde. Aku n
ak update pasal New Year aritu. Aku lepak kat I-city dengan memember smue. Syok giler. Tula. Sampai aku sendiri giler jap. Sebab jumpe artis. Wahhhh. Sawan i jap. Hahaaa :D Adalah personliti-personaliti hebat masa tu. Ada Ashraf Muslim, Zain Ruffedge, Budak Miasara chumel tuh then ada yang lain-lain jugak. Dorang shoot untuk TV3 kot? Tak sure lak. Aku sampai kat sana kol 4ptg tau dak? Tapi yela. Giler ke hape kan nak lepak sana petang2 buat apa. Bukan ada lampu pon. So kitorang pusing-pusing Shah Alam jap. Lepak PKNS jap. Then petang sket dalam kol 6 kitorang park kat Shophouse tu. Gi makan sat kat Bintang. Bukan Bintang Walk ye anak-anak. Tu Restoran macam mapley je rasenya. Apadahal. Asal Halal je, wa layan jela kan. Nak nak tengah kebuluq tahap Dragon. So kitorang melantak sepuas hati then gerak ke I-City menggunakan kaki gagah kitorang. YEAYY ! :D


Suka betul tengok lampu lip lap tu. Cantek sangat. Macam nak bawak balek jek pokok lampu kaler- kaler tu. Tapi yela
. Agak-agak nak tido lokap, try la cabut pokok tu kan. Haha :P Kitorang jalan kaki sampailah kitorang nampak stage berbumbung. Cantek giler hengkau ! Atap puteh. Cun ! Rasanya bru pasang kot. Sebab dulu masa merdeka, takde lagy atap tu. Apa lagy, snap snap lah kan. Kami ni suka camwhore skett (: Tapi tula. pegy 3 orang je kan. Terpaksalah bergilir-gilir. Kalau ada orang tangkapkan gambar kan best ((((((: hehe.


Lazat hengkauu !







Cuba teka aku kat mana? Aku kira sampai 3. Cepat cari ! :P


Sya main cak cak dengan jojo :P


Ni lah kawan suka duka aku. Mesti aku rindu giler nak hang out dengan korang nanti.

Tu jela pictures yang aku nak upload. Kang upload semua, korang nak termuntah tengok pulak. Sebab banyak sangat kan. Dahla bukan gambar artis. Hehe.




Enjoy !

p/s: Esok ada AJL 25, make sure semua dah prepare tercongok depan TV ye kawan-kawan ! Toodlesss :D

No comments:

Post a Comment