Aloha People

count web traffic

Followers

Saturday, August 28, 2010

When my heart is only for you ♥♥♥

Assalamualaikum. Selamat Berpuasa muslimin muslimat (:


Apa khabar semua? Ececeyy, ayat nak macam hos talkshow je kan kau ima? Haha. So as you can see my title there. Auuuuuww. so sweet (: Tade pape lah. Semalam bukak puasa dengan si dia kat KLCC. Kami ni memang kaki KLCC sket. Haha. Even kami tahu memang akan ada lautan orang, kami tetap nak pegy sana jugak. Degil kan kami? Hehe. Tapy pegy sana syok ohh. Bole cuci mata. Bole window shopping. Yelah. Nak beli, tak mampu ye tak? Nak masuk butik LV, COACH lagy la tak layak. so tengok jela dari luar kedai T___T Sob. Sob. Masuk jela kedai kedai yang ada orang alu-alukan. <---- Gila ayat emo doe. haha :P

So, semalam aku tunggu the bf balek dari keja. Aku sampai awal sket dari dia. sebab aku tak sanggup nak berpeluk dengan manusia-manusia dalam public transport. Haha. If after office hour, you know how it will be rite? Akan berhimpit dengan tidak orang dikenali. Ok. Tak suka. Sementara aku tunggu dia tu, aku lepak kat Kinokuniya. Apa lagy, bantai baca novel la. I grab one of the novels there and read it. Duk sebelah anak mat saleh. Kalau ada paparazzi snap gambar kami kan syok. Gila meroyan aku sebab excited nanti. Haha. I like taking pictures with the matsaleh hensem. Rasa macam dapat tangkap gambar sebelah Ben Affleck. Hensem kan kan? :D Ok. Dah merepek. Tengah sedap membaca, he texted me 'Dah sampai. Na jumpa kat mana?' Aku pun turunla. Kitorang jumpa kat dean Vincci. And guess what? He bought a beautiful bag fer meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <----- Yeayyy ! Senyum lebar dah macam kambeng dah masa tu. Bahaahaahha :D :D Suka !

After that, we went to the foodcourt and grab the seats. Giler ramai orang. Seat penuh baii. Mujur kami dapat seat. Kalau tak, aku suruh orang yang tak puasa tu bangun. Haha. jahat tak jahat tak? :P Dah lepas order. Tengah nak tunggu masa nak balun makan sampai bulat tu, tetibe ku terlihat makhluk tuhan paling seksi. Eh silap. Tetibe aku ternampak adek aku. Haa kantoi ! Kau merayap sampai KLCC eh. Aku tibai kau kang. <---- Ceh padahal akak dia pon sama. Lebih lebih pulak. Tibai diri sendiri kang. HAHA :D

Apa lagy, buat la family gath jap kat situ. Ajak dia makan sekali. Kitorang makan 3 orang. Kami dua bradek pau si dia supaya belanja kami makan. Weeeee ~ Mekaseh B (: Dah habes sesi licinkan pinggan, Yukk ke taman KLCC yang cantek itu. Jum jum. Jum sama-sama jadikan diri seperti pelancong-pelancong asing. Snap pics here, there & everywhere. Seronok ohh. Aku paksa adek aku jadi fotographer of the day. Jahat tak jahat tak? Wuwuuwwu. Kejam dengan adek je takpe :P

Itulah. Seronok. Berbulan tak jumpa. Amek kau. Sekali jumpa terus balun macam-macam. Kesian dia dapat gf macam aku ni. Suka je ngidam macam-macam. Haha.
Heart you b ♥

p/s: Gambar tengah tunggu dari dia. later upload. Bai !

No comments:

Post a Comment