Aloha People

count web traffic

Followers

Saturday, August 21, 2010

Halusinasi sebentar.

Bermonolog sendirian.

Mana apis pegy? Dah lama sangat tak jumpa. Rindu nak borak dengan apis. Dulu tiap-tiap hari kita jumpa,borak sama-sama kan? Dari sebelum ima masuk unisel lagy. Ni sampai sekarang tak dapat roger apis. Dengar kata, apis dah dapat keje gov. Tu pun mak apis yang bagitau. Mujurlah aritu terserempak dengan apis. Ingat dah tak kenal ima dah. Kalau tak kenal jugak, kecik hati ima. Berbulan-bulan ngadap keja sama-sama, alih-alih tak kenal. tapi mujur tak jadi macam tu. Apis dah botak. Hensem siootttt. Haha. Dulu rambut panjang belah tengah. Sekarang dah botak. Tapy tetap tinggi melampai. Hehe. Hope dapat jumpa apis. Nak borak panjang ! (:


Dah habis mengomel sendirian. Perasaan masih terkejut. 4 tahun tak jumpa, alih-alih depan mata. Mana tak terkejut kan?





Adios.

2 comments:

  1. tau tape. nama jek sepupu. tapy sumpah jarang gler jumpe ! huhu.

    ReplyDelete