Aloha People

count web traffic

Followers

Friday, January 01, 2010

Masih Bernafas.

Alhamdulillah. Hari ini dah terbuka sikit tirai tahun 2010. Semoga tahun ini aku lebih berjaya, lebih bahagia dan dimurahkan rezeki (;

Hari ini hari Jumaat. Tiba tiba baru perasan, dah lama tak update blog. dah basi dah blog. sorry yup ! agak sibuk sejak akhir akhir bulan disember lagi. Sekarang ni keadaan rumah semakin baik daripada sebelumnya. Dapat menarik nafas lega. Penat bertungkus lumus dengan mak ayah. Banyak benda nak kena selesaikan. Adik beradik lain tak berapa nak kisah sangat. Biarlah. Aku kesiankan mak ayah. Kesian dorang nak selesaikan semuanya sendiri. Alhamdulillah, kesemuanya dah selesai. Tinggal nak touch up sikit sikit je lagi (;

Entry ini saje nak update keseluruhannya la konon kononnya. hehe. sebab tak dapat nak update blog hari semalam. Semalam tirai 2009 dah berlabuh. Tapi tak sempat nak post anything pun kat blog. So ni kiranya qada' la. hehe.

Tahun 2009. terlalu banyak kenangan manis dan kenangan pahit. Dengan stress study, konflik kawan lagi dan macam macam. Bila berlabuhnya tirai 2009 malam semalam, dalam hati aku terdetik satu je: Ima, I really hope u can be a strong person in any condition, appreciate yourself and ignore others ( for certain reason), be a better person for your own good and do not do it for other people. Aku bukan nak buat azam semata mata untuk tahun baru je. Jangan salah sangka. Nnt ada orang kata aku agungkan tahun baru Masihi daripada Hijrah. Aku mengharapkan yang baik baik sentiasa dan tak kira masa. Selamat Tinggal 2009.

Selamat Datang 2010. Semoga yang baik baik berlaku tahun ini. Harap dimurahkan rezeki selalu, harap masalah tak selalu datang jumpa aku.hehe. Yang mampu aku cakap, Semoga tahun tahun yang akan datang sentiasa diberkati selalu (;

May Allah bless all of us ppl.

Hugs n kisses ppl.

Imazara.

No comments:

Post a Comment