Aloha People

count web traffic

Followers

Wednesday, July 15, 2009

u can do it ima ! ;)

bak tagline NIKE 'Just Do It',
mcm tu jugakla aku kene buat nnt.
utk melepaskan diri ke thn berikutnye.
next sem da tahun ke 2.
hishh ~
biar btul.
mcm ta caya jela.huhu ~
mcm bru je masuk blaja kat cni.
alih2 da tahun ke 2 degree da.
ish ish.
i have to do sumthing with my pointer.
biasenye mesti dpt average.
bukan kerana tidak bersyukur tapi hanye mahukan yg terbaek,
bukan utk org lain kan,utk aku jugak,
utk masa depan aku jugak,
so i have to struggle more to succeed !

tapi aku ni bkn budak library, bkn budak skema yg memegang buku stiap masa.
( adeehh, dis sem ta jejakkan kaki pon kat library tuh. ish ish ~)
tapi aku bkn juga budak yg ta pandang buku langsung.
ade jugak usaha aku utk membaca dan menelaah.
tapi masa nya agak terhad la !
ahahaha.
as i'm not into the boring-uninteresting subject,
which is literature ! ( pale pusing tahap petala kelapan weyh ! )
ahahaha.bodo btul !
aku bab2 language ni mmg minat na blaja.
tp bler da mengadap buku language,
bahasa inggeris nya bkn seperti novel or buku cerita budak2 ok !
penuh dgn perkataan yg sepatah haram pon aku ta paham.
so mmg kene belek dictionary dua tiga kali.
(again ! as i'm not good at vocab ! duh ~ )

so matlamat aku skrg,
aku na study balek ape yg lecturer aku da membebel kat depan selama ini.
aku mengharapkan keberkatan dr mereka.
(haa~ baru skrg na mintak maaf. da la byk mengutuk n duk kat back benches sentiasa !)
mak ayah kat kampung, insya Allah i will make u proud !
(eh eh,bler masa lak aku duk kmpg? adoiii! ayat na poyo je aku neh ! ehehehe )

p/s: doakan kami yg akan berjuang di medan PEPERIKSAAN nnt keyh ! thanks frenz becoz they always be with me especially when i got lost n drown with my imagination while lecturer is mumbling around in front of the claz ! hikhik.

that's all.nnt ade brite baru, aku update blog keyh.hugs n kisses from me to u ! xoxo

No comments:

Post a Comment