Aloha People

count web traffic

Followers

Thursday, July 16, 2009

al -mamai wal -terkujat ! aha ;pp

al kisah..
pagi tadi aku ade claz kol 9.
smalam plak ntah apesal aku liat gler na tdo.
guling punye guling,
golek punye golek,
mcm2 gaya kuat lentang, kupu kupu smue aku da buat.
tp tabley tdo gak.
( ni la padahnye if tdo ptg ! ;pp)

so akibatnye, aku terlena tdo smpai ke pagi.
aku terbangun sbb terima satu call.
this is my conversation with that person:

aku: hurmmm helo..
die: assalamualaikum cik fatimah zahara.
aku: ha? sape plak ni? ( mula kelam kabut tahap cicak ! )
die: cik fatimah zahara, awak ade claz pg ni kan? tgk jam da pukul bape da ni. awak nak bangun pukul bape?
aku: ha? da pukul bape da ni? (sambil kecik2 kan mata sbb aku rabun tahap 200! jam roomate tu sbenanye tadela besar tp aku dpt agak la da kol bape berdasarkan jarum yg agak berbayang2 ketika itu ;pp )
die: bangun skrg, da pukul 8.10pg da ni. ( ade gelak tawa sket arr di hujung ayatnye.ceh ~ )
aku: fuhh ~ naseb bru kol 8.10. ingat an da kol 9 da.haish ~ eh eh. ni sape? s***r** ehhhh?? eeeiiiisssshhhh. buat cuak org jela ! uhuhuu. da la na gi mandi dulu arr. (dgn muke da tersipu2 sbb segan ! suara tdo kott ! ahaha )
die: ahahahahhahaha. ni
s***r** la. dah dah.gi mandi.
aku: anyway thnx sbb kejut.kalau tak,mmg da terlajak da.ok bye.

tu la ape yg terjadi pg td.
aku expect akak aku yg call.sbb nombor tepon mcm opis kl.
tu yg time tdo pon main angkat jeh.hish.kan da segan ! ;pp
si
s***r** tu kwn aku.ingat kan btul2 lecturer.tp setahu aku, mner ade lecturer yg berani tepon student gitu kan?
tu tahap MERBAHAYA ! ahahhaa ;)

moral of the story: jgn tdo ptg, nnt mlm2 susah nak tdo. jgn lupe set alarm ! ahahha. daa ~

No comments:

Post a Comment